Marketing

Strategjia e Marketingut

Kompania Albania Your Way (AYW ) Experience Creator ka nje strategji te trefishte:
  1. Reklamat: Vizitoret qe do te jene pjese e tureve, qe kompania do te organizoje, duhet te informohet per vendodhjet e B&B-ve ne nivele vendore dhe rajonale. Per kete, pervec informimit grafik, permes simbolikave ne hartat e tureve, do te kete edhe instruksione shtese. Rolin kryesor ne kete aspekt te informimit do te luaje dhe  faqja e internetit e kompanise sone.
  2. Faqja e Internetit: Kompania do te kete nje sherbim te plote permes faqes se internetit qe do te lejoje vizitoret, jo vetem te shohim e te perzgjedhin Itineraret, por edhe sherbimet dhe vendodhjet e B&B-ve. Gjithashtu ata mund te lexojne ne menyre te detajuar, ofertat, duke u siguruar informacione per aktivitete ne nivele rajonale, vendore, duke u ofruar mundesine e reaervimit te tyre. Me rritjen e perdorimit te internetit, Web-I eshte shnderruar ne nje mjet te domosdoshem, per njerezit per te planifikuar pushime, sidomos ne vende te panjohura dhe jo ne afersi me personat, qe ata t’i shohim perpara se t’I vizitojne ato.
  3. Lidhjet strategjike me universitetet: Kompania do te zhvilloje platformen e bashkepunimit dhe partneritetit me universitetet jashte Shqiperise, keshtu qe kur keto universitete te jene ne nevoje per te gjetur mundesite e udhetimeve drejt Shqiperise, si dhe te sherbimeve B&Bs, t’I drejtohen kompanise sone. Ne gjithashtu do te organizojme fushata promocionale me universitetet, keshtu qe ne kohen kur studentet do te kerkojne keto udhetime, atom und te viziotjne faqen tone te inernetit, qe gjithashtu do te jete, pjese e publikimit ne faqet perkatese te universiteteve te tyre, dhe kjo do te jete nje forme komode dhe e besueshme per ta, per te bere rezervimin, si rezultat I besueshmerise se tyre, perkundrejt universiteteve. Dhe per rrjedhoje, ata  fitojne besueshmeri edhe perkundrejt kompanise sone qe eshte partner yne ne kete pike.

Objektiva e Marketingut

  1. Mbarevajtje pozitive,rritje e qendrueshme,cdo vit
  2. Eksperimentimi I rritjes se klienteve qe do te shnderrohen ne kliente te vazhdueshem e te rikthueshem perseri per ture ne vendin tone, pse jo dhe kthimin ne kliente afat-gjate
  3. Realizimi I rritjes se numrit te vizitoreve dhe te ardhurave ne vitet ne vazhdim
Kompania Albania Your Way (AYW ) Experience Creator permes sherbimit B&Bs te marketingut perbehet nga keto qasje qe vijojne, ne lidhje me cmimin, shperndarjen, reklamen dhe promocionin si dhe sherbimin ndaj klientit.
  • Cmimi: Skema e cmimeve eshte e bazuar ne nje norme dhome.Norma eshte vleresuar ne baze te vleres se tregut.
  • Website: do te jete mjeti kryesor ne zhvillimin e aktiviteteve te marketingut.
  • Shperndarja: Te gjitha sherbimet do te ofrohen ne  B&B.
  • Reklama dhe Promocioni: Reklamat me te suksesshme do te arrihen duke eksopozuar bashkeveprimin permes B&B. Zhvillimi I aleancave strategjike me kampuset universitare apo dhe kolegjet, nuk ben pjese ne formatin tradicional te marketingut, por mund te rezultoje mjaft eficente.
  • Sherbimi I Klientit: Vemendja dhe interesimi deri ne detaj i klientit eshte Mantra e biznesit. Kjo do te thote se filozofia e kompanise sone eshte: ajo qe ndonjehere duhet te behet per te bere klientin te lumtur duhet te ndodhe, madje edhe ne kurriz te fitimeve afatshkurtra. Ne afat te gjate, ky investim do te shperblehet me besnikerine e klientit kerkues.
  • Broshurat dhe Newletterat mujor: do jene nje pjese akoma e renderesishme duke informuar publikun per cdo aktivitet qe ka ndodhur ne periudhen e caktuar.
  • Forumi - Feedback Engine: Ky do jete nje nga elementet me ndihmes per te matur dhe krijuar ate c'ka realisht tregu kerkon duke qene akoma me prane klientit.